joi, 29 decembrie 2011

Pragul de 40 de ani

Maine implinesc 40 de ani.
Nu este un prilej neaparat de bucurie, decat ca sunt relativ sanatos si linistit. E o aniversare mai buna ca altele, mai putin vesela decat in alte dati.
O englezoaica imi spunera mai deunazi ca la ei este considerat un prag important in viata, de la care incepe practic maturitatea si adevarata viata. Vom vedea...


Sa luam partea buna a lucrurilor: fara a avea neaparat mari realizari, pot spune ca mi-am trait destul de intens viata pana acum.
Sper sa fi macar pragul care desparte jumatatea vietii mele pe acest pamant.
De maine voi incepe, categoric, o noua etapa in viata mea. Nu mi-am asternut pe hartie etapele si tintele, dar cred ca sunt undeva in subconstient.


Sa ne dea Dumnezeu sanatate si noroc, noua, parintilor si prietenilor.


Va tin la curent!!!
La Multi Ani tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu